Ak je tovar, ktorý ste od nás zakúpili, poškodený alebo nefunkčný, alebo ak došlo k poškodeniu v priebehu dvoch rokov od zakúpenia, máte nárok tovar reklamovať.
Reklamačný poriadok
Na odkaze nižšie nájdete kompletné znenie reklamačného poriadku našej spoločnosti. Váš prípad sa budeme snažiť vyriešiť v čo najkratšom možnom čase. Ako postupovať v prípade, že sa chystáte tovar zakúpený u nás reklamovať sa dočítate v riadkoch nižšie.
Na odkaze nižšie si môžete stiahnuť reklamačný formulár, ktorý je potrebné vyplniť. Tento nám môžete podpísaný zaslať mailom alebo ho vložte do krabice s reklamovaným tovarom.
K reklamačnému formuláru priložte kópiu daňového dokladu (faktúry), ktorý bol súčasťou vašej zásielky. Vďaka tomu vás vieme v systém čo najrýchlejšie identifikovať a vyriešiť váš prípad čo najrýchlejšie.
3. Tovar odošlite späť k nám
Tovar je potrebné doručiť na adresu našej predajne, ktorú nájdete v reklamačnom formulári. Ak sa jedná o krehký tovar, je nutné ho dôkladne zabaliť, keďže za škodu spôsobenú počas prepravy späť k nám nezodpovedáme my.
Našej firme na spokojnosti zákazníkov a dobrom mene naozaj záleží, preto sa reklamácie snažíme vyriešiť vždy čo najrýchlejšie k vašej maximálnej spokojnosti. Reklamáciou sa začneme zaoberať ihneď, ako nám bude zásielka doručená. O postupe reklamácie vás budeme priebežne informovať.